5 תשובות
ממש הגיוני תאמת זה הטעם שלך
דרך אגב אני רוסי אשכנזי וזה מחמיא
דרך אגב אני רוסי אשכנזי וזה מחמיא
כן, גם אצלי זה ככה.
אין בזה שום דבר רע כל אחד והטעם שלו.
אין בזה שום דבר רע כל אחד והטעם שלו.
כן הגיוני לחלוטין, אין שום בעיה עם זה :)
בהצלחה d:
בהצלחה d:
כן שלי זה לטאלין זלוט6ניק
גם שלי.
באותו הנושא: