5 תשובות
ממש הגיוני תאמת זה הטעם שלך
דרך אגב אני רוסי אשכנזי וזה מחמיא
כן, גם אצלי זה ככה.
אין בזה שום דבר רע כל אחד והטעם שלו.
כן הגיוני לחלוטין, אין שום בעיה עם זה :)
בהצלחה d:
כן שלי זה לטאלין זלוט6ניק
גם שלי.