התחברות
הרשמה
אם לא נפלתי בפול גייז זה אומר שאני ציטר?
כי אמורים ליפול
17 באוגוסט 2022, 21:42
פול גייז
פלייסטיישן
אקס בוקס
משחקי מחשב
2 תשובות
שואל השאלה:
היה כתוב אחר כך שאני וינר
מ
מקסיקני ללא כבוד
שואל השאלה:
קוראים למשחק אנשים נופלים ולא נפלתי
מ
מקסיקני ללא כבוד
באותו הנושא:
גם אתם בקושי מצליחים לשחק בפול גייז?
איך תופסים את הכתר בפול גייז?
כדאי לי לקנות פול גייז? לחכות?
איפה איפשר לשחק בפול גייז
איך גונבים זנב בפול גייז?
אם בgta מודר או ציטר מביא לי כסף אני יכול לקבל על זה באן?
אם ציטר יעביר לי כסף בgta online אני יכולה לקבל באן?
אפשר לבחור בפול גייז באיזה משחק לשחק או שזה רנדומלי?
מה זה ציטר?
מישהו אמר לי שהוא קורא לפול גייז נייגרים נופלים, אפשר הסבר מה זה אומר?
נראלכם זה עובד? (איך להוריד פול גייז בחינם)