התחברות
הרשמה
איפה כדאי לי לשבת בתחילת שנה בכיתה ז'?
יש לי רק חברה אחת שאני עולה איתה לאותה חטיבה ורוד הסיכויים שלא נהיה ביחד, אז איפה לשבת בכיתה מקדימה? מאחורה? ועם מי לשבת אם אני לא אכיר אף אחד?
17 באוגוסט 2022, 19:24
התחלות
כיתה ז'
חטיבה
1 בספטמבר
עלייה לחטיבה
2 תשובות
תשבי ליד מי שאת לא מכירה וככה תכירי
תשבי באמצע לפי דעתי
Y
Young hoe
בסוף הכי כיף
R
Ryan Reynolds
באותו הנושא:
איפה אתם רוצים לשבת בכיתה?
איפה הכי כדאי לשבת בכיתה?
איפה הכי טוב לשבת בכיתה?
איפה הכי כדאי לשבת בכיתה? ולמה?
אנחנו 41 תלמידים בכיתה. איפה כדאי לשבת?
איפה אתם מעדיפים לשבת בכיתה?
איפה לדעתכם הכי שווה לשבת בכיתה?
רק לי לא אכפת לשבת לבד בכיתה? לא אכפת לי בכלל איפה לשבת ועם מי, איפה שיש פנוי אשב בתחילת השנה
אני מתחילה מחר קורס קיץ בבית ספר חדש איפה הכי כדאי לשבת בכיתה?
איפה עדיף לשבת בכיתה, ליד מקדימה או מאחורה
איפה כדאי לשבת בכיתה?