12 תשובות
כן גם אני
לגמרי
גם אני חושבת ככה
לא סובלת אותה
לא סובלת אותה
שניהם מעצבנים אותי
כן כאילו עלה לה
את סתמי בטח את גם מהכת שלה^
ממש איככ איזה מסריחה
אמן שתודח!
כן מאז שהיא שמעה שצועקים לה מבחוץ שאוהבים אותה עלה לה
לא
אופק גם עוקץ אותה
אופק גם עוקץ אותה
אנונימית
טני לא מהכת שלה
אופק פשוט עוקץ אותה
הוא באמת מכניס לה
אופק פשוט עוקץ אותה
הוא באמת מכניס לה
אנונימית
כןן
באותו הנושא: