18 תשובות
לא ללעוס מסטיקים
תאכלי לפני שאת הולכת לשים, אממ כששמים זה מרגיש מוזר בהתחלה
לא לאכול ביסלי
תאכלי מסטיקים לפני כי לא תאכלי לאכול שיהיה לך גשר
ומסטיקים אפשר לאכול אל תקשיבי להם
תגיד לי אסור לאכול מסטיקים אתה מפגr ? זה יכול להידבק לגשר ולנתק אותו
מה
אכלתי מלא מסטיקים וגומי ולא נפל אפילו פעם אחת חוץ מפעם שאכלתי ביסלי
ובוא מסטיק זה לא דבק והוא לא כזה חזק
אכלתי מלא מסטיקים וגומי ולא נפל אפילו פעם אחת חוץ מפעם שאכלתי ביסלי
ובוא מסטיק זה לא דבק והוא לא כזה חזק
הוא גם לא נדבק לשיניים
אפשר לאכול מסטיקים זה פשוט תלוי במזל חחח אני כבר 4 שנים עם הגשר
בהתחלה זה מעצבן אחרי חצי שנה לא מרגישים את זה ולקראת שנתיים כבר רוצים להוריד את זה כדי להרגיש שוב את השיניים.
טיפ? לא לאכול בהתחלה דברים קשים כמו תפוח זה מרגיש כאילו השיניים יצאו.
לידע כללי: מסתבר שמתחילים לספור שנה וחצי לגשר רק אחרי ששמים אותו גם למעלה וגם למטה הייתי שנה וחצי עם הגשר למעלה ועכשיו שמו לי למטה ואני איתו כבר שנה, נשארה תחילו את הספירה מחדש.
בהתחלה זה מעצבן אחרי חצי שנה לא מרגישים את זה ולקראת שנתיים כבר רוצים להוריד את זה כדי להרגיש שוב את השיניים.
טיפ? לא לאכול בהתחלה דברים קשים כמו תפוח זה מרגיש כאילו השיניים יצאו.
לידע כללי: מסתבר שמתחילים לספור שנה וחצי לגשר רק אחרי ששמים אותו גם למעלה וגם למטה הייתי שנה וחצי עם הגשר למעלה ועכשיו שמו לי למטה ואני איתו כבר שנה, נשארה תחילו את הספירה מחדש.
4 שנים עם גשר ? אלוהים ישמור אני הייתי רק שנה בערך
כן חחלח
אני עם גשר כבר שנתיים ואני אוכלת הכל ^
ונשבר לי הגשר פעמיים / שלוש כבר אבל בסדר פשוט הולכים ומדביקים לך את זה שוב , אל תלחיצו אותו
ונשבר לי הגשר פעמיים / שלוש כבר אבל בסדר פשוט הולכים ומדביקים לך את זה שוב , אל תלחיצו אותו
שמע אתה מסכן אחי 4 שנים
ואל תבנה על זה שתוריד ואז תרגיש את השיניים בלי כלום וכל זה כי זה לא ככה זה יהיה לך יותר מציק ממה שהיה קודם
ואל תבנה על זה שתוריד ואז תרגיש את השיניים בלי כלום וכל זה כי זה לא ככה זה יהיה לך יותר מציק ממה שהיה קודם
בסלה ויבמבי כן נשבר לי פעם אחת בהתחלה מדביקים וזהו הורידו לי את זה כמה פעמים והחליפו זה לא נורא אני לא יודע אם זה רק אני אבל לא הרגשתי כמעט כלום
בוקסר חלל - מצפה לזה בקוצר רוח
בוקסר חלל - מצפה לזה בקוצר רוח
כלום?אמאלה כל פעם שהיו מורידים לי ומדביקים מחדש זה היה מזעזע
גם החומר הזה שהם שמים כדי לשטוף את השן מהדבק זה כל כך דוחה תמיד עולה לי הקיא
גם החומר הזה שהם שמים כדי לשטוף את השן מהדבק זה כל כך דוחה תמיד עולה לי הקיא
אבל בכל מקרה , זה משהו שמתרגלים אליו נורא מהר
^^^ תקשיבו שאני גם אוכלת גומי 24/7 , דוריטוס , ביסלי ולועסת מסטיקים קבוע כאילו באמת שהכל טוב פשוט בשבוע /שבועיים הראשונים של ההתרגלות לגשר תדע שאתה תוכל לאכול רק דברים רכים ( פירה, יוגורט וכו' )
שואל השאלה:
^
תודה , חבל שאין לי עוד פרחים לתת):
^
תודה , חבל שאין לי עוד פרחים לתת):