3 תשובות
אני אישית לא עובדת אבל אמא שלי אמרה לי שאפשר שהם יביאו לי את זה בצ'אק ואז כאילו נוציא את הכסף משם או שהם יכולים פשוט להביא לי את זה במזומן -אני בת 15 לפרוטוקול-
נכנס לחשבון של ההורים, והם מביאים לי
בעברי כקטין הכסף היה נכנס לחשבון של ההורים והם פשוט היו מביאים לי אותו מזומן