7 תשובות
בהחלט
בטח
כן
שואל השאלה:
יש לי רווח של 7 נקודה משהו לא זוכרת בידיוק
סיכנתי 25,300
יש לי רווח של 7 נקודה משהו לא זוכרת בידיוק
סיכנתי 25,300
אנונימית
שואל השאלה:
כרגע שמתי 25,300 ואני כבר ב27,500
בעוש יש לי עוד באיזור ה10,000
בהם כניראה כרגע לא אגע או שאוסיף בקטנה ממש 3000 כזה
כי שמע אני בת 18 ואין לי הוצאות ממש אז סתם שהכסף ישכב לי בחשבון זה לא שיא המועיל, עדיף להשקיע
כרגע שמתי 25,300 ואני כבר ב27,500
בעוש יש לי עוד באיזור ה10,000
בהם כניראה כרגע לא אגע או שאוסיף בקטנה ממש 3000 כזה
כי שמע אני בת 18 ואין לי הוצאות ממש אז סתם שהכסף ישכב לי בחשבון זה לא שיא המועיל, עדיף להשקיע
אנונימית
שואל השאלה:
משקיעה בניירות ערך
משקיעה בניירות ערך
אנונימית
באותו הנושא: