5 תשובות
להשאיר דלוקה
אף פעם לא בדקתי אם זה ממשיך להתקין הקונסולה כבויה אבל כנראה שלא
אף פעם לא בדקתי אם זה ממשיך להתקין הקונסולה כבויה אבל כנראה שלא
שואל השאלה:
תודה
תודה
להשאיר דלוק, כשהיא כבויה היא כבויה ולא פועלת, היא לא משתמשת בחשמל.
לא יודע למה אומרים לך להשאיר פתוח, אני מכבה את הקונסולה וזה ממשיך להתקין לי
אתה לא חייב להשאיר את האקסבוקס דלוק, יש איזה משהו בהגדרות שאתה מפעיל והאקסבוקס ממשיך להוריד גם כשהוא כבוי