4 תשובות
אני אישית ממש לא אוהב את הריח אני משתמש בכמה סוגים אחרים דיור סאווג וגם מונבלק שהוא זול וטוב
שואל השאלה:
הריח לא חזק מידי?
הריח לא חזק מידי?
אנונימית
כן יש לו ריח טוב
אנונימי
באותו הנושא: