7 תשובות
לא ולא הגיוני
כן ברור אני יהודי
שואל השאלה:
זה מרגיש לי רע לעשות את זה אמאלה
אנונימי
לא ואני כבר ממזמן לא בספוטיפי אם ישלך אייפון יש אפיקלציה לשירים עם הכל בחינם וכמעט בלי פרסומות
יש לי חבר שפרץ והביא לי ולא רציתי גם בגלל פחד מגזל
אנונימי
היה לי בטלפון הקודם, זה היה הדבר המאושר ביותר בחיי.
הגיוני. זה רע, זה חד משמעית גניבה, זה הפרת זכויות יוצרים. תחשוב שאתה אָמָן, משקיע שנים והרבה כסף בשיר, רוצה למכור אותו, ואז אנשים מקשיבים לשיר בלי לשלם לך - זה ממש גניבה!
לי יש ספוטיפיי פרמיום, קניתי, שווה כל שקל