6 תשובות
אני במקומך לא הייתי רואה אמת או חובה בשתיים וחצי לפנות בוקר
ללכת לחדר, לראות את הסדרה וללכת לישון.
^^נראלי שהיא התכוונה לסדרה היא לא מפחידה
האופציה השנייה
שואל השאלה:
^^^^
חחח כבר ראיתי את הסרט מזמן באיזה 4 בבוקר ומפחיד רצח אבל עדיין
אבל התכוונתי לסדרה
^^^^
חחח כבר ראיתי את הסרט מזמן באיזה 4 בבוקר ומפחיד רצח אבל עדיין
אבל התכוונתי לסדרה
אנונימית
^^^ אהההה אז לראות את הסדרה היא די טובה