3 תשובות
לא בלתי נסבלים, אני ממש אוהבת אותם
אבל אני עושה בייביסיטר של ארבע שעות אז יש דברים מאודד קשים ומעצבנים:
-נכנסים לחדר של האח הגדול ולא יוצאים אם אני מבקשת (הוא לא מרשה להם להכנס)
- כשאני מרימה טיפה את הקול/ לוקחת על הידיים את אח 1, אח 2 צורח עליי (אני לא יכולה לתת לו לגעת בטלוויזיה מה אתה לא מבין????)
- אח 2 אובססיבי לטלפון וכשאח/ אחות שלו לא נותנים לו להיות בטלפון הוא בוכה לי ואין שום דבר שאני יכולה לעשות חוץ מלתת לו את הטלפון שלי
- אח 1 לא נרדם ובוכה וצורח
- אח 2 גורם לאח 1 לא להרדם
אבל עם כל הדברים בצד, אני אוהבת אותם ויש רגעים שגורמים לי להרגיש מדהים איתם ואני שמחה על כל שנייה איתם
אבל אני עושה בייביסיטר של ארבע שעות אז יש דברים מאודד קשים ומעצבנים:
-נכנסים לחדר של האח הגדול ולא יוצאים אם אני מבקשת (הוא לא מרשה להם להכנס)
- כשאני מרימה טיפה את הקול/ לוקחת על הידיים את אח 1, אח 2 צורח עליי (אני לא יכולה לתת לו לגעת בטלוויזיה מה אתה לא מבין????)
- אח 2 אובססיבי לטלפון וכשאח/ אחות שלו לא נותנים לו להיות בטלפון הוא בוכה לי ואין שום דבר שאני יכולה לעשות חוץ מלתת לו את הטלפון שלי
- אח 1 לא נרדם ובוכה וצורח
- אח 2 גורם לאח 1 לא להרדם
אבל עם כל הדברים בצד, אני אוהבת אותם ויש רגעים שגורמים לי להרגיש מדהים איתם ואני שמחה על כל שנייה איתם
יואו עשיתי בייביסיטר על ילד אחד שכל הזמן בכה ורצה את אמא שלו וכל פעם שעשיתי משהו לא בסדר הוא התחיל להרביץ לי...
בסוף יצאתי משם כולי עם כחול על הגוף
בסוף יצאתי משם כולי עם כחול על הגוף
תעשי לי דגדוגים במשך שעה וחצי
אנונימית
באותו הנושא: