9 תשובות
8 עד 18
לא עובד, צה"ל.
אני עובד בלישון מ2:30 עד 13:00
שואל השאלה:
יותר גרוע צהל מזל שהשגתי פטור
אנונימי
משמרת בוקר אני מתחילה ב9:30 בערך עד 17:30
משמרת ערב מ18:00 עד 3 וחצי בלילה
שמונה עד ארבע
13:45 עד 01:45
אנונימית
מ16:00-23:00