14 תשובות
תלוי איך את אומרת את זה
לא,כך או כל זה עצוב קצת
אנונימי
שואל השאלה:
מה? ^
אנונימית
^לפי דעתי לעקוב אחרי אנשים כדי שיהיה לך יותר עוקבים זה משונה
אנונימי
כנראה אין לך חברים^
^^ככה אינסטגרם עובד...
^^בדוק מה שתגיד
כל הקונספט של אינסטגרם טיפשי לפי דעתי אז^
אנונימי
לא הכל טוב
נראלי קלעתי בול
^^^אבל את זה כבר ידענו.
לא