12 תשובות
אתה לא
שמע פככחע
יש סיכוי
לא....
אתה לא תהיה מוגבל, הכרטיס בנוי לרמה הזאת ואפילו גבוה יותר כמו שאמרת.
ירוץ לך מצויין, אל תדאג
ירוץ לך מצויין, אל תדאג
שואל השאלה:
אז אני אוכל להשתמש בכרטיס במלואו?
אז אני אוכל להשתמש בכרטיס במלואו?
אנונימי
כן ברור
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימי
תהנה!
רזולוציה נמוכה = יותר fps אז אם יש לך מסך של 240hrz זה בדיוק בשביל שימושים כאלה (:
אנונימי
כן
שואל השאלה:
כן יש לי מסך של 240hz
כן יש לי מסך של 240hz
אנונימי
באותו הנושא: