תשובה אחת
לי קנו מצלמה ממש טובה - canon sx40
והיא עלתה 1,800.. אז אם באלך להשקיע עוד קצת תקני אותה.
אני באמת מרוצה ממנה והיא מצלמה מעולה:)
והיא עלתה 1,800.. אז אם באלך להשקיע עוד קצת תקני אותה.
אני באמת מרוצה ממנה והיא מצלמה מעולה:)
באותו הנושא: