3 תשובות
אם המרקם של זה ג'לי וזה בצבע לבן, קצת צהוב, זה בסדר.
אם זה מתפורר או בצבע ירוק או משהו, כדאי לבדוק את זה.
את יכולה לנסות להשתמש בתחתוניות עם ריח.
תלוי במרקם, בצבע וכמה הריח באמת לא נעים.
מרקם ג'לי/דביק ולבן זה תקין
חום/ורדרד בדרך כלל יש לפני הוסת החודשית
אם יש משהו חריג תמיד אפשר ללכת לבדוק אצל גניקולוג ולשלול פטריות ודלקות

בכל מקרה: אם את משתמשת בשטיפה אינטימית-אז תפסיקי כי זה הורס את האיזון החומצי בנרתיק ויכול לגרום להפרשות מוגברות,
אם את משתמשת בתחתונים שלא עשויים מכותנה-גם יכול להגביר ריח/הפרשות כי תחתונים שהם לא מכותנה הם אוטמים את האיזור,
אם את משתמשת בתחתוניות אז להפסיק ואם את חייבת אז לחפש אורגניות (כי החומרים הסינטטיים גם משפיעים)

באופן כללי: תשתי הרבה מים ויש פירות כמו אננס שמשפרים את הריח
להפרשה נקייה לא אמור להיות ריח..
אם הריח הוא ממש רע כניראה שמדובר בפטריה וגינאלית (חברה טובה שלי סובלת מיזה המון- זה דיי כרוני אצלה ולכן אני יודעת..) יש אנשים שרגישים פשוט לתחתונים מסויימות או פדים או לטמפונים או לתחתוניות, בקיצור אם הריח לא בסדר בעייניך תפני לרופאת נשים ותבדקי, בהצלחה.