13 תשובות
אל תסתכלי על אחרים, כל אחד והקצב שלו.
את בסוף תצליחי
את בסוף תצליחי
massive l. אין מה לעשות ככה החיים
אני הייתי במצבך כל החברות שלי עברו טסט ורק אני עוד הייתי תקועה עם השיעורים אבל רק תפרגני ותנסי באמת לא להשוות את עצמך בסוף זה יגמר ואת בכלל תשכחי מהתחושה הזאת
בקטנה.. אני עברתי טסט רביעי. טסט שלישי שבר אותי. אל תתני לזה להוריד אותך. תבואי רגועה לטסט(ממליץ לקחת רסקיו)
שואל השאלה:
רסקיו לא ממש עוזר ניסיתי בראשוןחח
רסקיו לא ממש עוזר ניסיתי בראשוןחח
אנונימית
3 טסטים לא לקחתי רסקיו. וברביעי לקחתי ועברתי..
גם כל החברים שלי שלקחו עברו בטסט שהם לקחו. ויש לי 2 חברים שהיו באותו טסט. אחד לקח והשני לא. והאחד שלקח עבר. והשני שלא לקח לא עבר..
שואל השאלה:
זה לא עניין של לחץ יכלתי לעבור בטסט השלישי אבל הוא בלם אותי על מעבר חציה
זה לא עניין של לחץ יכלתי לעבור בטסט השלישי אבל הוא בלם אותי על מעבר חציה
אנונימית
בסדר הכל טוב.. גם אותי בלמו הרבה פעמים. והטסטר הראשון שלי בלם אותי על כלום... סתם כי היה בא לו. טסט רביעי את עוברת...
ולפעמים יש לחץ פנימי שאת לא מודעת אליו. אני גם לא הייתי לחוץ בטסט. ובכל זאת לקחתי בטסט הרביעי..
את צריכה לחשוב כאילו המורה שלך יושב לידך
שואל השאלה:
ברור תודהה ❤❤
ברור תודהה ❤❤
אנונימית
בכיף