86 תשובות
מאוד
מבקשים סליחה קודם כל חחח
זה לא קצת קיצוני? חחח הכל טוב תבקשי סליחב מקווה שתשלימו ותקנו חדש
תגידי תודה שהוא לא פוצץ אותך את יודעת מה זה לשבור לנו שלט?
שואל השאלה:
^כולה שלט ואיזה עצבים הוא קיבל עליי כאילו רצחתי מישהו
אנונימית
הוא יירגע ויבים את זה לבד
שיפרד ממך עדיף את יודעת מה זה לשבור לנו את השלט של הסוני תגידי את נורמלית
שואל השאלה:
בעיה שלו
אנונימית
את לא יודעת איזה אוצר זה השלט של הסוני בשביל הבנים
^זה לא טיפלה תינוקי? זה שלט של סוני חחח אפשר לקנוץ חדש
מה לקנות חדש את יודעת כמה זה עולב
הגזמת ממש
זה 300 ועד שזה מגיע אין סוני
אתן לא מבינות השלט זה משהו מעבר זה לא סתם שאפשר לשבור ולקנות חדש

חוץ מזה מה ציפית ,לשבור את השלט כי הוא לא התייחס אלייך זה מוגזם רצח
אנונימי
זה לא תינוקי לשבור דברים רק בגלל שהוא לא מתייחס אליה?
שואל השאלה:
^אנונימי כולה שלט אלוהים ישמור לא ידעתי שככה חשוב לכם
אנונימית
השלט הוא חברו הטוב ביותר של הגבר
שואל השאלה:
^זה היה מתוך עצבים
אנונימית
תקני לו חדש
איזה סוני ?
ואם הוא היה שובר לך את הטלפון איך היית מרגישה
שואל השאלה:
5 אני חושבת
אנונימית
שואל השאלה:
מה אתה משווה טלפון לשלט
אנונימית
שלט יותר טוב מטלפון
^^^ וואי וואי
שברה תשלם
שואל השאלה:
^אין לי בעיה לקנות אבל חרא שלי מי הוא בכלל שידע להתייחס
אנונימית
לקנות שלט חדש?
וואי וואי
אנונימית
ומי את בכלל שתשברי לו?
^^מי אמר לך שהוא התחיל את הריב
שואל השאלה:
^חברה שלו אןלי??
אנונימית
הוא חבר שלה יש לו כל זכות
גם לי לחשה אותה ציפור
kilua>>>
^^ שהוא לא התחיל
איך להזהר בחורה היא לא צפויה
אי אפשר לדעת מה היא תעשה
שואל השאלה:
^וואלה צודקת
אנונימית
שואל השאלה:
בחורה צפויה מאוד זה הרי ברור שכל היום הוא יהיה בסוני ואז נקבל עצבים נשבור גם אותו
אנונימית
לשבור שלט זה קיצוני
חושבת שאת צריכה לדאוג לא לחדש ולהתנצל
ווטפ לשבור לבן אדם רכוש אישי יקר כי את עצבנית? אם זה היה הפוך כולם פה היו אומרים שזה בן זוג מכה
שואל השאלה:
^אבל לא הייתי עצבנית סתם ככה כתבתי שרבנו והוא לא התייחס אליי בכוונה אז התעצבנתי על זה ושברתי
אנונימית
ואם זה היה הפוך זה היה גם נראה לך בסדר?
שואל השאלה:
^זה לא היה הפוך כי במידה וזה היה הפוך הוא לא היה נשאר חי
אנונימית
אז זה בסדר להרוג אותך?
שואל השאלה:
^שמע לפי כל אלו שענו פה הבנתי שטיפה הגזמתי טבל מה אני אמורה לעשות עכשיו
אנונימית
לקנות לו שלט חדש ולהפסיק להתנהג כלפיו באלימות
אם זה היה הפוך כולם היו אומרים שהיא צריכה להתלונן עליו אבל בגלל שזה בת אפשר להחליק את זה בטח למה לא
שואל השאלה:
^מה אלימות בזה חיים
אנונימית
שואל השאלה:
^מה הקשר בן או בת
אנונימית
לשבור דברים זה אלימות
שואל השאלה:
לשבור דברים זה לא תמיד אלימות זה תלוי באיזה סיטואציה
אנונימית
אם הוא היה שובר לך היית אומרת שזה אלימות אבל בגלל שזה לשבור לו אז זה בסדר
זה תמיד אלימות. אלא אם כן מדובר בחתונה ושברתם כוס, אבל זה לא המצב.
שואל השאלה:
^טוב אז מה לעשות עכשיו פשוט ללכת לבקש סליחה?
אנונימית
אנחנו לא סולחים על דברים כאלה
שואל השאלה:
^איזה הגזמה באמא
אנונימית
לשבור לו את השלט בגלל שהוא לא מתייחס אלייך זאת לא הגזמה
לא רק לבקש סליחה, גם לקנות לו חדש
שואל השאלה:
^כמה זה עולה בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
^הבנתי שזה מוגזם אבל אין מה לעשות יש לך חברה תביא לה יחס
אנונימית
הוא לא חייב לך כלום בטח שלא באיומים והשחטת רכוש
וזה עולה 100+ שקל, תלוי בשלט
שואל השאלה:
^אה כשיש לו חברה הוא לא צריך לתת לה יחס?
אנונימית
לא חייב לתת לה יחס
רצוי, אבל לא חובה
והוא גם לא אמור לתת לה יחס תמיד
הוא לא חייב להתייחס אלייך כשהוא כועס עלייך
תיפרדי ממנו אז למה לשבור לו רכוש
שואל השאלה:
^צודק שהוא לא חייב להתייחס כשהוא כועס אבל זה מעצבן כי אני מדברת איתו והוא ממשיך לשחק כאילו מה
אנונימית
שואל השאלה:
^אפשר גם לפתור דברים להפרד זה לא פיתרון פה
אנונימית
אז מה? זה סיבה לשבור דברים? מה את ילדה קטנה?
ולשבור דברים זה בטח ובטח שלא הפתרון
שואל השאלה:
^לא אמרתי שזה גם פיתרון אבל זה היה מתוך עצבים אין לי שליטה באותו רגע
אנונימית
גם לגבר מכה אין שליטה באותו רגע
שואל השאלה:
^זה לא אותו הדבר
אנונימית
זה אמנם לא אותה חומרה אבל שניהם מקרים של אלימות במערכת יחסים
שואל השאלה:
^זה יעני אומר במילים אחרות שאני רעילה?
אנונימית
זה אחושרמוטה רעיל מה שעשית
אם את צריכה יותר צומי לכי תחפשי אותו במקום אחר במקום להתנהג כמו תינוקת ולשבור לו שלט שעולה 300 שקל
שואל השאלה:
תגיד זה נשמע לך הגיוני שהוא תקוע בסוני 24/7 ? כי לי לא ואני הכי לא אחת שמחפשת יותר מידי צומי
אנונימית
גם אם זה לא הגיוני זה לא סיבה להתנהג ככה
שואל השאלה:
לא יודעת לא חשבתי שזה כזה מוגזם
אנונימית
זאת בעיה
שואל השאלה:
כן אה טוב בכל מקרה אני אלך לקנות חדש
אנונימית