2 תשובות
כן הצלחתי להוציא 3 וזה מצב שבאמת הצריך
סיפרתי להם את כל הרקע שלי ושהייתי בבוקר לפני במרפא ושלא הסכימו להכניס אותי לרופא ושאין לי אופציה ללכת לביקור רופא בשל הסיבה הרפואית
והם אמרו לי שאין אופציה שיבוא רופא הביתה ושאל איך הוא יוכל לעזור ואמר שיתן גימלים בתנאי שאלך לביקור רופא שאצליח ללכת
אל תנסי לעקוץ סתם זה מוקד לרפואה דחופה הם היחידים שעזרו לי גם נתנו לי הפניה למיון בזמן שרופא היחידה זילזל בי ואמר שאני כשירה לחזןר
מפה לשם אני בזכותם בגימלים ממושכים
בגלל חיילים שעוקצים יכולים לעצור את זה ולא להאמין למצבים אמיתים הם באמת מנסים לעזור
סיפרתי להם את כל הרקע שלי ושהייתי בבוקר לפני במרפא ושלא הסכימו להכניס אותי לרופא ושאין לי אופציה ללכת לביקור רופא בשל הסיבה הרפואית
והם אמרו לי שאין אופציה שיבוא רופא הביתה ושאל איך הוא יוכל לעזור ואמר שיתן גימלים בתנאי שאלך לביקור רופא שאצליח ללכת
אל תנסי לעקוץ סתם זה מוקד לרפואה דחופה הם היחידים שעזרו לי גם נתנו לי הפניה למיון בזמן שרופא היחידה זילזל בי ואמר שאני כשירה לחזןר
מפה לשם אני בזכותם בגימלים ממושכים
בגלל חיילים שעוקצים יכולים לעצור את זה ולא להאמין למצבים אמיתים הם באמת מנסים לעזור
אני לא הוצאתי, אבל זה מצריך מצב חירום אמיתי שאין יכולת להגיע לביקור חולים או אין מענה ממרפאת היחידה.
אם אין לך שום מצב חירום, אל תעקצי, יש מספיק חיילים שלא מקבלים מענה רפואי הוגן בגלל חיילים שעוקצים ומפסיקים להאמין לחיילים שבאמת זקוקים לעזרה רפואית.
אם אין לך שום מצב חירום, אל תעקצי, יש מספיק חיילים שלא מקבלים מענה רפואי הוגן בגלל חיילים שעוקצים ומפסיקים להאמין לחיילים שבאמת זקוקים לעזרה רפואית.
באותו הנושא: