6 תשובות
זה לא מה שישפיע עלייך אבל עדיף שתנוחי ותטפלי קודם בגרון
אם את לא מרגישה טוב לא
אם את מרגישה בסדר ושאת יכולה להצליח לעשות אימון תלכי מקסימום תעצרי באמצע ואם את מרגישה שאת לא יכולה אז את יכולה לעשות אימון קצר בבית וביום אחר להשלים אימון שלם :)
לא כדאי כי זה יכול להיות מדבק
תחכי קצת ותראי איך את מרגישה
ותקשיבי עוד משהו לא ממש קשור אבל יש לי שאלה
איך הצלחת להוריד תמונת פרופיל לגמרי באפליקציה?? זה לא נותן לי
שואל השאלה:
כשאת כותבת את השאלה יש לך מין חץ כזה למעלה ואת צריכה ללחוץ עליו ולבחור בשאלה אנונימית
אנונימית