4 תשובות
אל תבטלי, תלכי ותראי אם מתאים לך. אולי תאהבי. חבל לפספס סתם.. הכל מלחיץ כשזה פעם ראשונה. תחשבי על הכסף אחות
עדיף שלא תבטלי שתחסכי קצת כסף וזה יעזור לך לעצמאות הבייביסיטר
אני מבינה אותך, אני מבינה שזה מלחיץ אבל זה מבאס לבטל בייביסיטר שעה לפני
אולי עכשיו זה נראה לך יותר מלחיץ, אני בטוחה שהם יהיו נחמדים אליך את תסדרי יפה
לכי ותראי לעצמך שאת יכולה :)
תנשמי שניה, ותחשבי בהיגיון למה את מפחדת,
כי שום דבר לא יקרה, את תבואי ותשחקי עם הילד/ה והכל יהיה בסדר ואת תרגישי כמו אלופה שהתמודדת עם זה
אם באלך את יכולה לפרוק לי בפרטי או כאן מה מלחיץ אותך
תיכנסי ואנחנו נהיה איתך כל הזמן הזה ונעזור לך מרחוק