4 תשובות
ולמה אני ערה זו שאלה טובה
למה אני ערה באמת
שתי כפיות קפה כפית סוכר קצת מים רותחים לערבב עד שזה מגיע למרקם קצפי
לקחת כןס לשים קרח ( לא הרבה)
חלב
ואז את התערובת
לקחת כןס לשים קרח ( לא הרבה)
חלב
ואז את התערובת
למה אני ער? כי סיימתי לעבוד ב12 ואני חולה בראש, סתם סתם פשוט מכור לטלפון
באותו הנושא: