16 תשובות
היי בייבי גירל באה לפה הרבה
תגיב לסטורי
תכתוב היי
היי יש חבר?
אנונימית
שואל השאלה:
מה הולך משם לאיזה כיוון אני מפתח אחרי מה איתך
אנונימי
חשוב להבין שלא כל מי ששולחת עוקב אומר שהיא רוצה אותך
ואתה יכול להגיב לה היי מה קורה
או להגיב על סטורי שזה הרבה יותר עדיף
היא תשאל גם מה איתך
אז תענה ואז תתחיל לשאול כל מיני שאלות כמו מאיפה את או דברים כאלה.
השיחה כבר תתחיל להתפתח לבד משם
אתה יכול גם להחמיא לה
שלום לך עלמה צעירה. ראיתי שהקדשת עשר שניות מזמניך כדי לראות את עמודי ולהתפעל ממנו ואז בשיא הזריזות גם לשלוח עוקב.
אז אל תחששי, אני כאן כדי להגיד לך שאת מזליסטית כי הגעת לגבר המסוקס ביותר במדינה.
אנונימית
^ תתחיל איתה ככה זה יותר מגניב
תחכה לסטורי שיש להם משהו להגיב עליו
או אם לא באלך לחכות תכתוב לה
היי ראיתי שאנחנו עוקבים אחרי אחד השני ולא יכולתי שלא לשים לב שאת יפה או שאת או שאת מוצאת חן בעיני או נגיד ויש לה תלתלים אז תחמיא לה על זה
ואז תשאל מה נשמע מה קורה מה איתך וכו'
עבד לי לפחות
שואל השאלה:
בת שרמוטה שאלתי מה נשמע והיא כתבה בסדר
אנונימי
מה אתה כותב לה עכשיו
תמיד או ערב או צהריים
מה אתה רוצה שהיא תכתוב בדיוק את כל מה שעבר עליה בשבועות האחרונים
אנונימית
שואל השאלה:
סתם היא לא כתבה בסדר אבל אם היא הייתה כותבת ישר חוסם
אנונימי