5 תשובות
שואל השאלה:
למה**
אנונימי
לא הבנתי את השאלה
תהיה אתה
חשוב מאוד תקשורת במערכת יחסים
אם מפריע לכם משהו- תדברו עליו, אל תשאירו אותו באוויר ולחכות שהוא יפתר מאליו.
אמון אמון ועוד הפעם אמון
ברגע שמרגיש לך משהו לא נכון ואתה לא שלם ב100 אחוז , תיהיה ממושמע לתחושות בטן שלך .
לא להשאר בכוח
0.
אל תכנס לזוגיות אם אתה לא מוכן אליה.

תיהיה אתה . אבל תשקיע מעצמך . אל תזייף את הרגשות שלך . אבל אל תפיל הכל עלייה .
תיהיה כנה .
אמין .
תיהיה נאמן לה .
תעשה דברים בקשר תהנה מימנו .
תדבר שקשה לך . אל תשמור הכל בלב .