13 תשובות
תלוי איך היא אמרה את זה
אני הייתי לוקחת אישי אבל אולי היא סתם צחקה
לא לגיטימי אבל אולי היא צחקה. אני מאמינה שהיא לא התכוונה במטרה לפגוע בך.
ממש לא ההייתי צולבת אותה
היא נראה לי צחקה אבל אם נפגעת מזה תגידי לה או שתתעלמי, אני בטוחה שאת מהממת
לא
אני לוקחת המון דברים בצחוק, אבל גם אם היא צחקה זה לא לגיטימי בשום צורה. באיזו זכות היא מורידה לך כדי להעלות לעצמה? עד כמה חסרת ביטחון היא שהיא משליכה את זה עלייך? חוצפנית.
במקומך הייתי שוקלת מאוד ברצינות אם להמשיך את הקשר איתה.
חח מה
לא זה לא נורמאלי..
שואל השאלה:
גם פעם אחת היא אמרה לי לנסות לעשות עיגול עם הזרת והאגודל איפה שקצת מתחת ליד ולראות אם אני מצליחה להשלים את העיגול (סליחה אני לא ממש טובה בלהסביר) ולא הצלחתי והיא הצליחה אז היא אמרה בטון שמח כזה "אני רזה" כי היא הצליחה לחבר את הזרת והאגודל מתחת ליד אז אמרתי לה "רגע אז את אומרת שאני לא כי אני לא הצלחתי" והיא אמרה לי "לא אמרתי שאת בכלל שאת שמנה" אבל בסיטואציה עצמה זה נראה שהיא כן
אנונימית
^קוראים לה שני/דנה במקרה..?
אם כן- תתרחקי ממנה.
אנונימית
שואל השאלה:
תאמת שלא^
אנונימית
נשמע שהיא מקנא בך סתם רעילה תתרחקי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימית