10 תשובות
לילדות
סקיי
סופיה
לבנים
ריי
רון
סקיי
סופיה
לבנים
ריי
רון
אני לא יודעת אם אני בכלל רוצה ילדים אבל אם יום אחד יהיו לי ותהיה לי בת אני הייתי רוצה לקרוא לה לילה. לגבי בן אני עדיין לא יודעת
חחח בדיוק חיפשתי בגוגל רעיונות
לבן:עמית לבת אין לי שם עדיין
אם תהיה לי בת בעזרת ה' אני ארצה לקרוא לה אביגיל.
לגבי בן אין לי עוד שם
לגבי בן אין לי עוד שם
שתיים לבנןת הדר ואלה ולבן אורי
בנט
אני רוצה שהיו לי תאומות והשם של אחת מהן היה צ'ילי ושל השנייה גילי
לילדה, תכלת
לילד, שי
לילד, שי
בת:תמר שיילי אדריאנה
לבן: תומר
לבן: תומר
אנונימית
באותו הנושא: