14 תשובות
נראה לי שכן
לא כדאי
ריכוז גבוה מידי
את יכולה לשים ולערבב טיפה עם מים כדי לדלל אותו
ריכוז גבוה מידי
את יכולה לשים ולערבב טיפה עם מים כדי לדלל אותו
שואל השאלה:
^ זה מזיק לפנים באיזושהי צורה? העור שלי ממש רגיש וגם יש לי אקנה אז אני רוצה לדעת
^ זה מזיק לפנים באיזושהי צורה? העור שלי ממש רגיש וגם יש לי אקנה אז אני רוצה לדעת
אנונימית
עדיף שלא אבל כן
זה לא בהכרח מזיק אבל לא כדאי לקחת את הסיכון
עדיף שלא. ואם יש לך עור רגיש אז בכלל.
שואל השאלה:
אוקיי אוף תודה
אוקיי אוף תודה
אנונימית
לאלא
לא לא ולא. זה יגרום לך לנזק פשוט אל!
לא. זה לא מכיל שום חומר שטוב לעור הפנים. בגלל זה קוראים לו קרם *גוף*
זה דווקא כן מזיק, הוא הרבה יותר אינטנסיבי וחוסם את נקבוביות העור שלך כי זה מיועד לגוף! לא לפנים! תזהרי..
אנונימית
ממש ממש לא
העור בפנים הרבה יותר רגיש ועדין מבגוף
לא!!!!
העור בפנים הרבה יותר רגיש ועדין מבגוף
לא!!!!
לא
חד משמעית לא
הייתי עושה את זה במשך איזה חודש וזה גירה לי את הפנים בטירוף
חד משמעית לא
הייתי עושה את זה במשך איזה חודש וזה גירה לי את הפנים בטירוף
באותו הנושא: