4 תשובות
קאי/khai
נראלי שבעברית זה חי
נראלי שבעברית זה חי
קאי
^^^הם בחיים לא יקראו לבת שלהם בשם עברי הם שונאים יהודים ואת ישראל קאי זה פשוט קאי
אנונימית
באותו הנושא: