10 תשובות
כי זה מרגיש יותר חופשי, נכון ואמיתי.
כי הן רוצות לחוות לידה יותר טבעית ואמיתית, למרות שאני הייתי דוחפת לעצמי כמה שיותר חומרי הרגעה לול
את מתכוונת בלי אפידורל או לידה ביתית?
אין שום סכנה בללדת בלי אפידורל, פשוט זה מקל על הכאבים.
מבחינת לידה ביתית, רוב הלידות הן בסדר ובמשך אלפי שנים ילדו בבית והכל היה בסדר.
סיבוכים תמיד היו, פשוט הם מתרחשים במצבים מסוימים שלרוב גם מודעים אליהם מראש
שואל השאלה:
לידה ביתית
אנונימית
אה. לידה בתית היא לא לבד כמו שאת חושבת, היא עם רופא שמגיע ליולדת עד הבית, ובמצב שיש סיבוך שולחים אותה לבית חולים. אבל זה בלווי רופא..
לא
נכון, וגם יש בו המוןן סיכונים, כמו נכות, בעיות במפרקים..
ברה רוב האנשים עושות טבעי
קיסרי יותר מסוכן
כי גם באפידורל יש סיכונים.. הן רוצות לסמוך על הגוף שלהן ולא על תרופות חיצוניות..
בדרכ האפידורל הזה אחרכ מורגש אחרי הלידה
לא בטוחה מה מרגישים אבל ככה אמא שלי סיפרה לי
לכן עדיף כבר לידה טבעית