7 תשובות
כן. אם את מעריכה משהו, למה שלא תתלי אותו על הקיר?
זה לא מוזר, זה כמו לתלות תמונה של בן אדם שאת מעריכה, זה פשוט יצירה שאת מעריכה.
זה לא מוזר, זה כמו לתלות תמונה של בן אדם שאת מעריכה, זה פשוט יצירה שאת מעריכה.
לדעתי זה לא מוזר.
מה שכן הרבה אומנים מקשרים את הפוסטר למוזיקה של אותו זמר אז אם את כבר מתחברת ליצירה, שווה לנסות גם את המוזיקה :)
מה שכן הרבה אומנים מקשרים את הפוסטר למוזיקה של אותו זמר אז אם את כבר מתחברת ליצירה, שווה לנסות גם את המוזיקה :)
שואל השאלה:
כן חשבתי על זה, אולי אני אנסה את המוזיקה שלהם באמת^
כן חשבתי על זה, אולי אני אנסה את המוזיקה שלהם באמת^
אנונימית
זה טיפה מוזר.. של מי הפוסטר?
בכלל לא
כן טיפה
ממש לא.
באותו הנושא: