15 תשובות
לא הם ישנים בלילה
הלוואי והיינו יודעות
מ ה
לפעמים
אני מתה מהתגובה שלך
לא..
בוכים בסיבה רעה
אני יכול להגיד שבכיתי גם ביום
כולם בוכים. השאלה מתי.. לא בהכרח בלילה, ולא בהכרח לפני אנשים.
גברים בוכים. הם לא מראים את זה.
שואל השאלה:
תנעצו נוכיח לחברה שלי
תנעצו נוכיח לחברה שלי
כן אבל לא בגלל משהו מיוחד סתם האענטרנט של הוט חלש והפ*רנהאב לא טוען את הסרטוו
שואל השאלה:
גם בנות לא הכי תמימות מה שנקרא
גם בנות לא הכי תמימות מה שנקרא
בכי זה רגש קשה אבל יש בו משהו טהור
כן! גם גברים בוכים (ולא רק בלילה).
כן! גם גברים בוכים (ולא רק בלילה).
כן כל לילה גברים בוכים אחרי שהם מביאים ביד
באותו הנושא: