6 תשובות
ביידן בקושי זוכר איך קוראים לו
ירושלים שייכת לנו וביידן אוהב ישראל כבר הרבה שנים הוא פשוט פחות קיצוני מטראמפ
ירושלים שלנו כן פשוט ביידן גם בקטע של 2 מדינות
לביידן יש דימנציה, הוא בובה על חוטים של אובמה והמטורללים עם השיער הכחול
לא חושבת הוא יותר בעדינו
לא, אם הוא היה רוצה בכך, אז הוא היה אומר לפני הבחירות שהוא יבטל את ההכרה בירושלים וגם הוא עדיין לא ביטל את ההכרה.
ארצות הברית תמיד הצהירה שהיא תומכת בפתרון שתי המדינות על בסיס גבולות 67. היא לא מציינת האם ירושלים תחולק, כנראה שהיא מבינה שזה נושא מאוד מאוד רגיש עבורנו עד לרמה שזה יכול להשפיע דרסטית על היחסים עם ישראל ולכן היא מעדיפה להימנע מלהגיע למקום הזה.
בשביל ארצות הברית זה נהדר שהיא מכירה בירושלים כבירת ישראל כי ככה הקשר בין שתי המדינות יעמיק עוד יותר וארצות הברית צריכה את ישראל, במיוחד בתקופה הזאת שבה היא נמצאת בבעיות עם רוסיה וסין.
ארצות הברית תמיד הצהירה שהיא תומכת בפתרון שתי המדינות על בסיס גבולות 67. היא לא מציינת האם ירושלים תחולק, כנראה שהיא מבינה שזה נושא מאוד מאוד רגיש עבורנו עד לרמה שזה יכול להשפיע דרסטית על היחסים עם ישראל ולכן היא מעדיפה להימנע מלהגיע למקום הזה.
בשביל ארצות הברית זה נהדר שהיא מכירה בירושלים כבירת ישראל כי ככה הקשר בין שתי המדינות יעמיק עוד יותר וארצות הברית צריכה את ישראל, במיוחד בתקופה הזאת שבה היא נמצאת בבעיות עם רוסיה וסין.
באותו הנושא: