5 תשובות
לא
שואל השאלה:
השאלה אם זה כדאי.השאיפה שלי זה מפקדת ביחידה קרבית או מדאגית ביחידה קרבית השאלה כמה זה חכם לדרג לוחמה גבוה כי אחרת לא אקבל מדאגית
אנונימית
אם את רוצה להיות לוחמת, את תצטרכי לעבוד קשה גם לפני הגיוס וגם בזמן הצבא. זה לא קל וזה לא פשוט. זה קורע את הגוף.
אם את רוצה להיות "כל מה שמסביב", אין לך מה לחפש בלוחמה מההתחלה.
אם נראה לך שתשרדי את זה גם מבחינה פיזית וגם נפשית זה קשוח מאד,
לא, כדאי שתלמדי באותו הזמן קצת תורת המספרים, כלומר לגשת לתפקיד שיאפשר לך יותר זמן לעצמך וכך להשקיע בלימוד מתמטיקה.