8 תשובות
נראה לי שווה
יחסית יקר למשחק מחשב, אבל אם אתה משחק ונהנה זה בסדר, העיקר שלא סתם תבזבז כסף
יקר אבל תשחק ותהנה
זה לא כל כך יקר
זכור לי בסטים זה עולה 280 אם אני לא טועה
זכור לי בסטים זה עולה 280 אם אני לא טועה
דיברתי ביחסית למשחק מחשב לא ביחסית למכיר שזה נמכר, אין לי מושג לגבי זה
כן. עם כוח גדול, מגיע מחיר כספי גדול יותר.
אנונימית
הוא עכשיו הושק למחשב, אז הגיוני שזה המחיר שתקנה אותו בו.
המשחק אמור לעלות בערך מאה שמונים גג מאתיים נראלי עקצו אותך
באותו הנושא: