9 תשובות
לא נראה לי
לא
אבל אם תעשי לו על סטורי אז כן
לא נראה לי. מחשבה ילדותית
אם כן הוא מפגר אלה אם כן את אוהבת אותו והוא יודע את זה או שלא ואת פשוט אוהבת אותו
אנונימית
לא גם אני עושה לייק למישהו שאני דלוקה עליו
כי אנחנו ידידים טובים אז למה לא
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אנחנו לא ידידים ממש
זה בסדר לעשות לייק זה סהכ הכל פרגון לא מעבר
אנונימית