9 תשובות
תשאלי אותו.. אל תנחשי
שואל השאלה:
אני לא יכולה
אנונימית
זה אומר שכן יש מצב שהוא מרגיש, אבל אל תסיקי מסקנות בבקשה זה רק יפגע בך ..
תשאלי אותו ותדברי איתו על זה בטוחה שהוא יגיד לך אם הוא כן מרגיש❤
תנסי לדבר איתו על זה תשאלי אותו
לפי איך שזה נראה זה נראה שהוא מרגיש משהו
יכול להיות שאת מוצאת חן בעיניו
שואל השאלה:
אני לא יכולה לשאול אותו או לדבר איתו על זה , זה קצת יותר מסובך ואני גם לא מרגישה אותו הדבר ..
בגלל זה שאלתי , אני לא יודעת
אנונימית
מבינה אותך.. אבל בכל זאת.. אל תנחשי, את בסוף סתם תיפגעי או תפגעי בו כי תגיעי למסקנות לא נכונות.. אם את לא מרגישה אותו דבר אז תשחררי מזה במלא זה לא ישנה מה שהוא מרגיש
תשאלי אותו