תשובה אחת
כולם שמים השתק ומי שעם הכתר (ההוסט של החדר שיכול להוציא אנשים) בוחר מישהו או מישהו ואומר להם לבחור ממי שבשיחה עם מי להתחתן, את מי להעיף ועם מי לעשות סטוץ ומי שמעיפים אותו יוצא מהשיחה. אחר כך מחזירים להשתק וההוסט חוזר על זה שוב עד שנשארים קצת והבן אדם שנבחר להיות זה שבוחר עם מי להתחתן, את מי להעיף ועם מי לעשות סטוץ בוחר וזהו זה פשוט שמי שנשאר אחרון מנצח וזה מטומטם מאוד אבל זה מצחיק