13 תשובות
opeth
decrepit birth
archspire
septicflesh
edge of sanity
סליחה שואלת השאלה כתבתי למעלה
obituary
deicide
immolation
visceral mass
disembowel
cryptworm
clairvoyance
nile
autopsy
carcass
septicflesh
morbid angel
entombed
pestilence
church of disgust
repugnant
יש לי עוד מלא תרשמי לי אם את צריכה 3:
salem
^תשעים אחוז מכאן לא דת', והרבה אפילו מטאל
^^ פרוג באופן כללי זה הז'אנר הכי טוב שקיים
אולד סקול דת' לוקח את כולם בזרת של הרגל
אהה סליחה
nile אחת הטובות
פחות עפתי על האלבום החדש שלהם
שלושת האלבומים הראשונים שלהם באמת הכי טובים בדיסקוגרפיה שלהם, עם exception ל-mein teil, ein lied ו-rosenrot כי אלה כמה מהשירים הכי אהובים עליי שלהם שהם לא משלושת האלבומים הראשונים
מגהדת' לא יכולה לשמוע יותר משלושה שירים ברצף ליטרלי השיר האהוב עליי שלהם הוא conquer or die שזה קטע אינסטרומנטלי
הקול של דייב מאסטיין פשוט ככ הורס לי משום מה וזה עצוב כי המוזיקה ממש טובה

טוב חפרנו נראלי
עם כמה שאני אוהבת את רמשטיין, הם לא נוגעים בקרסוליים של מיידן
הבי אולי
מצטערת מעומק ליבי אבל להשוות נו לדת'...
disgorge
cerebral incubation
infester
arghoslent
asphyx
mortician