8 תשובות
יכול להיות
זה אומר שיש לו הרבה להגיד לך
זה רק אומר שהוא רוצה לדבר על זה פנים מול פנים. את תדעי אם הוא גם רוצה לסיים כשתהיו פיזית אחד מול השני, הוא פשוט לא רוצה לעשות את זה בטלפון כנראה
שואל השאלה:
אבל זה לא מיותר? אפשר לסיים קשר גם בשיחת טלפון
זה לא לעניין לסיים ככה קשר
ואין בזה שום דבר בוגר
הכי קל להתחבא מאחורי מסך אבל הדבר הנכון לעשות זה להתסכל אחד לשנייה בעיניים ולדבר כמו שצריך.
נשמע שהוא מנסה למשוך זמן הוא בטח מנסה להתכחש לזה או לפחות לסיים את הקשר כמו שצריך ולהרגיש שזאת פרידה אמיתית ואולי לסיים את זה בטוב פשוט תפגשו תדברו ותראו מה יהיה
בהצלחה
שואל השאלה:
לא משנה נפרדנו
מצטערת לשמוע