4 תשובות
שואל השאלה:
שיט, יש לי רק לוחמה ואני לא רוצה
אנונימי
אני ממשיכה לראות את ההודעה הזאת
אבל אני לא מבינה מאיפה הבלבול נובע
במחזור גיוס שלי זה היה ברור לבנים
מי שהוא פרופיל 97 ובלי פרוטקציות -> הולך לקרבי
אלא אם כן הולכים לעתודה טכנולוגית (יג) או עתודה רגילה
כן, זה משפיע
שואל השאלה:
אז הם בעצם מחייבים אותי כאילו ?
אנונימי