התחברות
הרשמה
קיבלתי 85 בבגרות באלקטרוניקה ומחשבים, טוב?
14 באוגוסט 2022, 10:56
בגרות
ציונים
בחינות בגרות
3 תשובות
פצצה הלוואי עלי :)
Queen Butterfly
טוב מאוד
me and myself
אכן, ציונים יפים
Y
Yeet.
באותו הנושא:
האם הבגרות באלקטרוניקה ומחשבים טובה ? שווה ?
אני לא יודעת מה לעשות..יש לי מחר בגרות באלקטרוניקה,מחשבים,וחשמל
כל מי שניגש לבגרות באלקטרוניקה מחר לדעתכם היא תהיה קשה ?
איך היה לכם מי שעשה אתמול בגרות באלקטרוניקה?
מי שעשה אי פעם את הבגרות באלקטרוניקה ומחשבים, איך הלך וכמה קיבלתם בסוף?
איך היה לכם בבגרות באלקטרוניקה?
מה ההימור שלכם לבגרות באלקטרוניקה ?
כמה התוספת זמן של הבגרות באלקטרוניקה , כמה שעות היא תהיה
יש פה מישהו שיש לו בגרות מחר באלקטרוניקה?
מישהו עושה היום את הבגרות באלקטרוניקה?
מישהו חוץ ממני עשה בגרות באלקטרוניקה היום?