38 תשובות
כן ברור
לא
אנונימית
כן אחושרמוטה, תנסה לשנות את זה לפני שהיא תברח
כן
תלוי באיזה רמה
אם בכלל לא אז כן, אם פשוט לא בתדירות גבוהה אז לא
אם בכלל לא אז כן, אם פשוט לא בתדירות גבוהה אז לא
כן זה מבאס
אופי מצוין למערכות יחסים, ככה היא תעריך כל פעם שתעשה משהו קטן ולא תשתעמם מהר.
גם אני כזה, וכל מילה שהיא חצי טובה גורמת לה להיות בעננים
גם אני כזה, וכל מילה שהיא חצי טובה גורמת לה להיות בעננים
אנונימי
שמע אנונימי, המהלך הזה גרוע ברמות
מה אתה חושב שיקרה ברגע שמישהו אחר יתייחס אליה יותר טוב ממך?
מה אתה חושב שיקרה ברגע שמישהו אחר יתייחס אליה יותר טוב ממך?
כאילו אני חושבת שהגענו לשיא עם שאלות הטמטום
ואז באה שאלה כזאת
כן מוריד מה נראלך
ואז באה שאלה כזאת
כן מוריד מה נראלך
אולי את אישה, אבל לא ככה בנות עובדות.
הן רוצות להרגיש אתגר, והן יעדיפו מישהו שמחמיא פעם ב מאשר אחד שכל הזמן מראה להן שהוא בעניין.
פאסיב אגרסיב זה המפתח, לתת יחס וקצת אהבה אבל לא יותר מדי ולדאוג תמיד לעקוץ ושאתה לא מובן מאליו.
הן רוצות להרגיש אתגר, והן יעדיפו מישהו שמחמיא פעם ב מאשר אחד שכל הזמן מראה להן שהוא בעניין.
פאסיב אגרסיב זה המפתח, לתת יחס וקצת אהבה אבל לא יותר מדי ולדאוג תמיד לעקוץ ושאתה לא מובן מאליו.
אנונימי
^ לא נכון!!!!
אם אתה לא אישה אתה לא יודע מה נשים רוצות
וזה בטוח לא
איף
בנים כמוך הם בנים שחושבים שהם יודעים איך לגרום לאישה לגמור
אם אתה לא אישה אתה לא יודע מה נשים רוצות
וזה בטוח לא
איף
בנים כמוך הם בנים שחושבים שהם יודעים איך לגרום לאישה לגמור
אנונימית
אתה לא חושב שמתישהו זה ימאס עליה?
יום אחד היא תתבגר
יום אחד היא תתבגר
איך הגעת לעזאזל בין גמירה לבין יחס בזוגיות.
בכל מקרה, אני יודע בוודאות מה נשים רוצות, גם אם הן יכחישו, המציאות מלמדת שאני צודק.
בכל מקרה, אני יודע בוודאות מה נשים רוצות, גם אם הן יכחישו, המציאות מלמדת שאני צודק.
אנונימי
תקשיב, אולי בסביבה שלך יש בנות שלא מעריכות את עצמן אבל תכניס לראש שלך שאף אישה לא רוצה יחס כזה, תצא מהסרט
לא. זה גם האופי שלי (בתור בת) וזה מה שזה. אם זה לא מתאים לה, היא כנראה לא האחת בשבילך, כי זה האופי שלך וזה איך שאתה. כל עוד אתה באמת אוהב אותה והיא יודעת את זה זה מה שמשנה.
אין קשר להערכה עצמית.
בחורה תשתעמם מגבר שאוהב אותה יותר מדי, זה הטבע
בחורה תשתעמם מגבר שאוהב אותה יותר מדי, זה הטבע
אנונימי
חבר שלי כל יום אומר לי שהוא אוהב אותי ושאני הכי יפה בעולם וכמה שהוא זכה בי, זה לא שינה כלום באיך שאני מתסכלת עליו ורק גרם לי להבין שהוא הדבר הכי טוב שקרה לי, ואני לא משתעממת ולא מחפשת שום דבר אחר. תפסיק להיות כל כך יהיר ובטוח בעצמך, כשאין בתכלס במה להיות.
את יוצאת מן הכלל שלא מעידה על הכלל. גם הגיל שלך כנראה משפיע על העניין.
בגיל נוער יותר מחפשים מחמאות ותשומת לב
בגיל נוער יותר מחפשים מחמאות ותשומת לב
אנונימי
אכן
^^רק בן כמה אתה עם כל הידע הפגום הזה בנשים?
אמרת שזה הטבע של הנשים, זה אומר כל הנשים ואני רק אמרתי שלא כולן ככה ולא מזמן היה לי 16 אז אני בגיל נוער, תתחיל להתייחס לחברה שלך כמו שמגיע לה ואל תתרץ את זה ב"זה מה שאתן אוהבות", זה לא מה שאנחנו אוהבות זה פשוט שהאופי שלך מגעיל
אם חברה שלי הייתה רוצה משהו אחר, היא מזמן הייתה עוזבת.
כנראה שאני עושה את זה נכון.
כנראה שאני עושה את זה נכון.
אנונימי
טאב
לא חיים שלי, פשוט הרגלת אותה לרמה נמוכה והיא כנראה חושבת שזה הכי טוב שהיא יכולה לקבל
תאמיני לי שהיא מאושרת שיש לה גבר אמיתי ולא סמרטוט.
אנונימי
^האם אדם שיודע לבטא את רגשותיו הוא סמרטוט?
מעדיפה שהוא יהיה "סמרטוט" מאשר עם חוסר ערך וכבוד לנשים כמוך, מעניין מה אמא שלך הייתה חושבת על זה.
אם הגישה הזאת, עוד כמה שנים לא תמצא שום אישה שתרצה להיות איתך, כמובן חוץ משבורות
אם הגישה הזאת, עוד כמה שנים לא תמצא שום אישה שתרצה להיות איתך, כמובן חוץ משבורות
לא ואף מעלה
בעיניי
בעיניי
^בבקשה.
אנונימי
לא, רק צריך שתראה את זה במעשים או בכל דרך אחרת יו נאו, גם אני ככה
בטח שמוריד
אם אתה לא עושה דברים רומנטיים כן זה מוריד ממש
בהחלט, זה חלק חשוב במערכת היחסים. גבר שיודע להביע את הרגשות שלו ולהעריך את אהובת ליבו - הוא גבר הרבה יותר חזק ומרתק
וודאי .
אחותי בזוגיות ורק פעם אחת הוא אמר לה שהוא אוהב אותה
היא אמרה לי "מה זה דבר בסיסי שכל גבר צריך לומר ..וכן כיף לו איתי ואני יודעת שהוא אוהב אותי אז למה הוא לא אומר"
רק שתבין כמה זה חשוב לומר , למה לתסבך אותה לחשוב אם אנחנו באמת אוהבים .
פשוט נאמר לה וזהו
אחותי בזוגיות ורק פעם אחת הוא אמר לה שהוא אוהב אותה
היא אמרה לי "מה זה דבר בסיסי שכל גבר צריך לומר ..וכן כיף לו איתי ואני יודעת שהוא אוהב אותי אז למה הוא לא אומר"
רק שתבין כמה זה חשוב לומר , למה לתסבך אותה לחשוב אם אנחנו באמת אוהבים .
פשוט נאמר לה וזהו
ממה שאני ראיתי זה לא מוריד להן, כי אם אתה אומר את זה מלא אז אין לזה יותר ערך אצלן והן ייצפו ממך את זה אוטומטית. עדיף לא כל הזמן לתת להן מה שהן רוצות, אלא לפעמים. הן יירצו אותך יותר ככה.
ברור שכן. מאוד.
איך קישרתי בין הדברים?
ברגע שגברים כמוך חושבים שהם "יודעים מה נשים רוצות" ו " מכירים נשים"
האגו שלכם כל כך בשמיים
ואתם גם חושבים שאתם וואו במיטה
אז תרגיע את עצמך חיימי
ברגע שגברים כמוך חושבים שהם "יודעים מה נשים רוצות" ו " מכירים נשים"
האגו שלכם כל כך בשמיים
ואתם גם חושבים שאתם וואו במיטה
אז תרגיע את עצמך חיימי
אנונימית
באותו הנושא: