4 תשובות
כי ככה החוק
מאיפה לי למה חירטטו את זה באתר
כל דבר ומה שהוא נועד לו
כל דבר ומה שהוא נועד לו
כי בפורמט של השאלות צריך לתת מקום לשאלות רציניות שמחפשות תשובות, ולא להפוך אותו לפורום של הודעות וצ'אטים.
מסרים לעט נמחקים בכל פעם שהמשתמש יוצר מסר חדש- מסרים הם זמניים.
שאלות לעומת זאת נשארות במאגר לנצח- כי שאלות הן רלוונטיות בכל תקופת זמן.
אם כל מסר היה מקבל את אותו המקום של שאלה, היה יותר מדי מידע לא נחוץ במאגר.
שלא נדבר על זה שגם המשתמש רואה מלא זבל שהוא לא צריך לראות.
שאלות לעומת זאת נשארות במאגר לנצח- כי שאלות הן רלוונטיות בכל תקופת זמן.
אם כל מסר היה מקבל את אותו המקום של שאלה, היה יותר מדי מידע לא נחוץ במאגר.
שלא נדבר על זה שגם המשתמש רואה מלא זבל שהוא לא צריך לראות.
באותו הנושא: