5 תשובות
זה כמו שאני יגיד למה נרקמונים בלי בית וכסף קונים סמים
כי בא להם?
שואל השאלה:
אבל אחר כך מתלוננים שאין להם כסף
אבל אחר כך מתלוננים שאין להם כסף
אנונימית
כי יש להם ובא להם ללכת להופעה
אם יש להם כסף שיעשו איתו מה שהם רוצים
אם יש להם כסף שיעשו איתו מה שהם רוצים
כי אנשים רוצים להנות ופחות דואגים לכסף
באותו הנושא: