5 תשובות
אני הייתי כותבת הודעה, זה גם יותר קל מלדבר פנים אל פנים
כן, ממליצה לך לשלוח. לפעמים אומרים דברים בלי להתכוון. בטוחה שיהיה בסדר3>
תוסיפי בהודעה אני אוהבת אותך ויהיה טוב
כן עד הבוקר היא תירגע.
כן תכתבי לה ואם אפשר מחר בבוקר לכי אליה ותתנצלי יותר עדיף פנים מול פנים