4 תשובות
אף אחד לא היה משחק בגיל הזה ברביות, זה סתם ביטוי
אבל אני חושבת שלהתאפר בגיל הזה יכול להיות טוב/רע
תלוי לאיך את לוקחת את זה כמובן
וואו, אל תקשיבי לבנות המתנשאות האלה, אני בת 13 ואני גם מתאפרת וזה אחלה, אל תקשיבי לאחרים!
בובה תתאפרי כמה שאת רוצה לפי דעתי זה לא כזה מוקדם אם את עושה איפור עדין זה בסדר
מגניבוש, גאה בך שלא אכפת לך מאחרים, ואם זה עושה לך טוב תעשי את זה כמה שבאלך ומתי שבאלך