התחברות הרשמה

לא הבנתי מה זה אומר שאנשים כותבים אני/אתה בסטטוס ?

13 באוגוסט 2022, 23:42
מה זה אומר    
3 תשובות
הלשון פנייה שלהם
איך הם רוצים שיפנו אליהם
Y
Young hoe
לשון פניה
h
hot as hell
לשון פניה שלהם
ה
האנה בייקר~
באותו הנושא:
מה השגיאה שהכי מעצבן אתכם שאנשים אומרים/כותבים?
לא הבנתי מה זה אומר שכותבים לאנשים בטיקטוק 10 אליקסר 6 אליקסר וכאלה מה זה אומר?
מזה אומר שאנשים כותבים "נב"?
לא הבנתי את האנשים שכותבים בביו she/her he/him מה זה אומר??
לא הבנתי למה אנשים כותבים שהם הולכים לבית ספר.
איזה מילים שאנשים אומרים/כותבים מעצבן אותכם?
מה זה אומר שאנשים פשוט באמצע משפט כותבים tho מה זה?
משגע אותי שאנשים אומרים/כותבים אותכם ולא אתכם
אף פעם לא הבנתי מה זה אומר א- למה כותבים את זה?
לא הבנתי למה אנשים כותבים לשון פנייה : נקבה יחיד את.
מה זה אומר ספאם כל שניה אני רואה אנשים כותבים שזה ספאם ולא הבנתי אף פעם