3 תשובות
חובה לשתף ולהגיד את האמת!!! ולהיפגש רק במקום ציבורי! ורצוי עם חברה! לא צריך להסתיר דבר כזה מההורים
אף פעם לא היה לי חבר מהאינטרנט ,
d:
d:
לא אמרתי ._.
באותו הנושא: