4 תשובות
איך אין לך
יד עמוק לגרון ובסוף יצא לך
למה אבל שתרצי לעשות דבר כזה?
למה אבל שתרצי לעשות דבר כזה?
אל תעשי את זה, זה לא בריא
אם את רוצה לעשות את זה בכוונה של להוריד במשקל תנסי להוציא מספר 2
אם את רוצה לעשות את זה בכוונה של להוריד במשקל תנסי להוציא מספר 2
לא להקיא בכוונה
זנ מזיק לגוף וגם זאת תחושה נוראה
זנ מזיק לגוף וגם זאת תחושה נוראה